Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 19 września 2016

Najpopularniejsze na blogu

Minęło kilka miesięcy odkąd zaczęłam przelewać moje myśli o przeczytanych książkach na ten blog. Głównym celem mojego pisania było i jest ćwiczenie pamięci i intelektu (nie zapomnieć co czytałam) i spróbować pisać celem sprawdzenia czy mogę jeszcze ułożyć jakieś logiczne zdania, zrozumiałe dla mnie i innych.
Niepostrzeżenie stało się to moją pasją, przyjemnością i radosnym nawykiem. Nie ukrywam, że dodatkową motywacją do pisania stały się osoby czytające moje przemyślenia - staram się jeszcze bardziej:)
Dlatego dzisiaj czas na pewne podsumowanie. Chciałam przedstawić Wasz "Ranking zainteresowania" moimi odczuciami o przeczytanych książkach, wzięłam pod uwagę wyświetlone pond 40 razy:

  1. Simona - Opowieść o niezwyczajnym życiu Simony Kossak, autorka Anna Kamińska
  2. Beksińscy - Portret podwójny, autorka Magdalena Grzebałkowska
  3. Podróże - informacja o książkach podróżniczych
  4. Angole, autorka Ewa Winnicka
  5. Księga Małgorzaty, autorka Judith Merkle Rile
  6. Łebki od szpilki, autorka Agnieszka Szpila
  7. Jądro dziwności. Nowa Rosja, autor Peter Pomerantsev
  8. Japoński wachlarz, autorka Joanna Bator
  9. Transsyberyjska. Drogą żelazną przez Rosję i dalej, autor Piotr Milewski
  10. Rok na Majorce, autorka Anna Klara Majewska
  11. W piekle eboli, autor Tadeusz Biedzki
  12. Imiennik, autorka Jhumpa Lahiri
  13. ISIS, państwo islamskie, autor Benjamin Hall
Najmniejsze zainteresowanie okazaliście:
  1. Ostatnia królowa, autor Christopher W. Gorther
  2. Złoty Korab, autorka Małgorzata Duczmal
  3. Przysięga królowej,..., autor Christopher W. Gorther
Mam nadzieję, że czytacie moje przemyślenia i są one dla Was pozytywnym źródłem emocji i przemyśleń.

Dziękuję za dotychczasowe wyświetlenia i polecam się na przyszłość.


19.09.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja ciekawość obejmuje również zdanie innych, dlatego miło mi będzie jeśli zechcecie podzielić się ze mną swoją opinią na przeczytany temat :)