Szukaj na tym blogu

sobota, 15 października 2022

Sędzia Di i złote morderstwa - Robert Van Gulik

 

To moje pierwsze spotkanie z tym autorem. Książkę czyta się dość przyjemnie i z zaciekawieniem, bo też i czasy i miejsca są z kategorii "egzotycznych". Miejscami pozwala się uśmiechnąć, miejscami zadumać, generalnie dobra książka do autobusu, zwłaszcza dla zwolenników kryminałów. Sięgając po nią nie wiedziałam, że ma kolejne tomy i choć teraz już mam taką świadomość to na razie nie sięgnę po nie, właśnie ze względu na jej obszar tematyczny. Autor stara się bardzo tłumaczyć wiele kwestii, a także zgrabnie prowadzić wątek, który zostaje wyjaśniony i to na dodatek z umotywowaniem.

Generalnie miła lektura, a jeśli dodatkowo ktoś lubi ciąg dalszy to ta lektura  może przypaść mu do gustu.

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja ciekawość obejmuje również zdanie innych, dlatego miło mi będzie jeśli zechcecie podzielić się ze mną swoją opinią na przeczytany temat :)