Szukaj na tym blogu

sobota, 20 sierpnia 2016

Książki.........

Zaczęłam pisać tego bloga powodowana sugestią koleżanki, okazało się, że pisanie przyniosło mi radość, odskocznię i satysfakcję. Że sama tworzę dla siebie historię moich lektur. Może kiedyś uda mi się opisać emocje związane z książkami przeczytanymi kiedyś, bo na razie piszę na bieżąco.

Taka myśl przyszła mi do głowy, że blog żyje dzięki jego twórcom, jeśli tworzą i dzięki czytelnikom jeśli czytają, odwiedzają, uczestniczą i komentują...
Może zechcecie skomentować albo napisać parę słów do mnie, chętnie poczytam co myślicie na temat moich odczuć dotyczących książki. Może przeczytaliście i podzielicie się własnymi odczuciami? Zapraszam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja ciekawość obejmuje również zdanie innych, dlatego miło mi będzie jeśli zechcecie podzielić się ze mną swoją opinią na przeczytany temat :)